سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : 10221
پیام مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به مناسبت هفته بسیج

دکتر فتح‌الهی: "تفکر بسیجی" لازمه پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی است

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا تاکید کرد: قطعا برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، همچنان نیازمند تفکر بسیجی و همدلی در میان اقشار مختلف مردم هستیم.
دکتر فتح‌الهی: "تفکر بسیجی" لازمه پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی است
به گزارش روابط‌ عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد "قطعا برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، همچنان نیازمند تفکر بسیجی و همدلی در میان اقشار مختلف مردم هستیم."

متن پیام دکتر فتح‌الهی مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به این شرح است:
"بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات تعيين و حديث عشق مي دهد." امام خمینی(ره)
"هفته بسیج" یادآور روزهای پرشکوه همدلی و رشادت‌های به یادماندنی دلاورمردان و رزمندگان ایران عزیز است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی فرمان بنیانگذار عظیم‌الشان انقلاب اسلامی را لبیک گفتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح از کیان میهن اسلامی دفاع کردند.
بی‌تردید در طول تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیج و تفکر بسیجی، جایگاه و نقشی ویژه در پیشبرد اهداف و توسعه توانمندی‌های کشور عزیزمان ایران داشته است. تفکری که سبب شد جمعیت عظیمی از مردم جان و مال خود را برای حفظ عزت و سربلندی نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و موانع را برای حفظ این مرزو بوم برداشتند و به سرمشق وحدت و از خودگشتگی تبدیل شدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و نام شهدای بسیجی و به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن هفته بسیج را به محضر مقام معظم رهبری، بسیجیان پر افتخار میهن اسلامی و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. قطعا برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، ما همچنان نیازمند تفکر بسیجی و همدلی در میان اقشار مختلف مردم هستیم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار می‌دهیم که فرموده‌اند: "بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند."
 
https://mapouya.com/vdcfy0dy.w6dx0agiiw.html
جالب است ۱
نام شما
آدرس ايميل شما