چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : 10191
پیام مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس

دکتر فتح‌الهی: "محاکمه" سران رژیم نامشروع صهیونیستی در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت طرح و توسعه آینده پویا در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، خواستار محاکمه سران و عوامل این رژیم نامشروع شد.
دکتر فتح‌الهی: "محاکمه" سران رژیم نامشروع صهیونیستی در دستور کار قرار گیرد
به گزارش روابط عمومی شرکت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی در پیامی اقدامات و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد.

در پیام مدیرعامل هلدینگ آینده پویا آمده است:
"بار دیگر رژیم اشغالگر قدس، غزه را به خاک و خون کشید و با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌های دروغ، به دنبال تغییر جای ظالم و مظلوم است.
حمله به بیمارستانی که مردم مظلوم غزه در آن پناه گرفته بودند و به شهادت رساندن صدها نفر، در کنار دیگر جنایت‌های بی‌رحمانه این رژیم منحوس دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد.
این رژیم، آشکارا حق حیات و تعیین سرنوشت مردم فلسطین را در همه ادوار اشغال نادیده گرفته است. بر این اساس مقاومت مردم فلسطین علیه اشغال و تجاوز بی‌رحمانه آنها چیزی جز فریاد تظلم‌خواهی مردم آواره و تحت ظلم نیست.
 حمله به غیرنظامیان، مدارس، بیمارستان و قطع آب و برق غزه از مظاهر بارز جنایات اخیر این رژیم و سالیان دراز اشغالگری است.
اینجانب ضمن محکومیت این رفتارهای وحشیانه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و به پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب خواستار "محاکمه" سران این رژیم کودک‌کش بوده و از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که در برابر این تجاوز و ارتکاب جنایت علیه بشریت به طور قاطع ایستادگی کنند."
 

 
https://mapouya.com/vdcb88b8.rhbg9piuur.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما