سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : 10091
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا از شرکت های زیرمجموعه خود خواست تا عملکرد سه ماهه خود را جهت بررسی کارشناسی به هلدینگ ارائه کنند.
بقایی : شفادارو را به روزهای اوج خود باز می گردانیم
به گزارش روابط عمومی ، بقایی مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در جلسه هیئت مدیره شرکت داروسازی اسوه با ایشان بیان کرد: شرکت های زیرمجموعه هلدینگ باید در تمامی زمینه ها همراهی کامل با مجموعه را داشته باشند تا بتوانند راه کارهای تدوین شده در زمینه رشد و بهبود عملکرد شرکت ها را اجرایی نمایند.

وی بالا بردن ارزش و جایگاه شرکت های زیرمجموعه را از جمله سیاست های هلدینگ برشمرد و گفت : برای رسیدن به این مهم ، استفاده از مدیران توانمند که از سلامت نفس و مالی برخوردار هستند در دستور کار قرار داده شده است.

بقایی در بخش دیگری از صحبت های خود مجموعه شفادارو را یکی از شرکت های مهم هلدینگ آینده پویا برشمرد و اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده در صدد هستیم تا شفادارو را به اوج خود بازگردانیم و در این زمینه با دقت نظر و استفاده از اصول مدیریتی و حرکت هوشمندانه اقدام خواهیم کرد .

وی با تحلیل مشکلات شرکت های داروسازی ، عدم استفاده از مدیران استراتژیست در هیئت مدیره های این شرکت ها را از جمله مشکلات اساسی آنها برشمرد و گفت : شرکت های داروساز نیازمند استفاده از مدیران استراتژیست در هیئت مدیره های خود هستند تا در کنار داروسازان بتوانند ضمن تحلیل بازار ، ایجاد ظرفیت های جدید فروش داخلی و خارجی و... زمینه رشد و بهبود عملکرد این مجموعه ها را فراهم آورند.

در ادامه این جلسه دکتر رادمنش مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه به بیان عملکرد این شرکت و برنامه های آتی آن پرداخت.

 
https://mapouya.com/vdca6wn6.49nwo15kk4.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما