دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : 10090
مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا گفت: با نظارت بیشتر بر مجموعه های دولتی باید مراقب هدررفت بیت المال بود.
بقایی : در شرکت های زیرمجموعه هلدینگ باید از نیروهای متخصص استفاده شود
به گزارش روابط عمومی ، بقایی مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در جلسه مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت فوریت های دارویی پخش رازی با ایشان اظهار کرد: اموالی که در اختیار مدیران بخش های دولتی قرار گرفته متعلق به همه مردم است و اگر در این میان مدیری به مجموعه ای ضربه وارد نماید در نهایت جور آن را باید تمام مردم بر دوش بکشند .

وی افزود : باید در شرکت های زیرمجموعه هلدینگ آینده پویا از نیروهای متخصص استفاده شود و مدیران باید با آینده نگری در راستای منافع هلدینگ قدم بردارند.
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا افزود عدم نظارت صحیح بر مجموعه های دولتی باعث شده است تا برخی مدیران دغدغه انجام کار نداشته باشند .

بقایی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خواست تا با تشکیل کمیته انظباتی جلوی ضرر و زیان های مادی و معنوی به مجموعه ها گرفته شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ، عدم شناخت از بازار و رقبا را عامل اصلی مشکلات بسیاری از شرکت های دولتی دانست و بیان کرد : بنگاه هایی که دچار ضرر سنگین میشوند به دلیل عدم شناخت صحیح مدیریت آنها از بازار و سایر رقبای آنهاست ، از اینرو باید با انتخاب مدیران و کارشناسان زبده و کاربلد زمینه ای ایجاد شود تا شرکت ها بتوانند به بهترین نحو ممکن فعالیت نمایند.

در ادامه این جلسه دکتر زرگری مدیرعامل شرکت شفادارو اظهار داشت: شرکت شفادارو به عنوان یکی از شرکت های مهم کشور در عرصه تولید و پخش دارو میتواند به عنوان یکی از شرکت های مهم کشور در عرصه تولید و پخش دارو ،  به عنوان بازوی قوی اجرایی وزارت بهداشت ، در تأمین نیازهای دارویی کشور مطرح گردد.

وی افزود : با بررسی روند فعالیت های شرکت های زیرمجموعه شفادارو و تعیین چشم انداز و مأموریت برای آنها تلاش داریم تا هماهنگی لازم میان زیرمجموعه های این شرکت ایجاد شده ، تا بتوانیم در شرایط بهتری به تولید و توزیع محصولات خود بپردازیم.
در ادامه این جلسه دکتر خدایی مدیرعامل شرکت فوریت های دارویی پخش رازی به بیان اهم فعالیت های این مجموعه و برنامه های آتی آن پرداخت.

 
https://mapouya.com/vdcjyyev.uqeyhzsffu.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما