سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : 10083
«بقایی» مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا : واگذاری های هلدینگ آینده پویا به صورت شفاف انجام خواهد شد.
واگذاری های هلدینگ آینده پویا به صورت شفاف انجام خواهد شد
اولین جلسه هم اندیشی معاونان ، مدیران و مشاوران هلدینگ آینده پویا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه بقایی مدیرعامل هلدینگ آینده پویا گفت: تلاش شرکت ، همکاری با افرادی است که دارای توانمندی های مدیریتی ، پشتوانه علمی و اجرائی قوی بوده و مسئولیت پذیر هستند تا از این ظرفیت بتوانیم برای بهره وری بیشتر هلدینگ استفاده نمائیم. وی با اشاره به اولویت فعالیت هلدینگ اظهار داشت : اولویت اصلی و رسالتی که بر عهده مجموعه آینده پویا گذاشته شده ، واگذاری شرکت های زیرمجموعه است که این موضوع به صورت شفاف اجرا خواهد شد.

بقایی گفت : برخی از شرکت های هلدینگ آینده پویا از پتانسیل بالایی برخوردار هستند که متأسفانه توجهی به آنها نشده است و تصمیم داریم با به بالفعل رساندن امکانات بالقوه این شرکت ها ، واگذاری ها در شرایط مطلوبی انجام شود.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا افزود : دز این راستا شرکت هایی که از پتانسیل رشد و بهره برداری مناسبی برخوردار هستند در شرایط مطلوب قرار گرفته و سپس واگذار خواهند شد.بقایی در پایان از مدیران ، معاونان و مشاوران هلدینگ آینده پویا خواست تا با بروزرسانی اطلاعات ، تدوین استراتژی و برنامه هدف ، مجموعه را در رسیدن به اهداف خود یاری رسانند.

در ادامه این جلسه جلالی عضو هیأت مدیره هلدینگ آینده پویا در سخنانی اظهار داشت : متأسفانه دست اندازهای قانونی در پروسه واگذاری ها مشکلات فراوانی را بوجود آورده است و موجب شده تا واگذاری ها عملاً در شرایط مطلوبی به سرانجام نرسد. وی افزود : امروز شرکتهای دولتی باتوجه به وضعیت نابسامان خود به بخش خصوصی واگذار میشوند و این باعث تضعیف بیشتر شرکت های دولتی شده است و موجب میشود تا بخش خصوصی تمایلی برای خرید این شرکت ها نداشته باشد.
 
https://mapouya.com/vdcbfgb8.rhbgwpiuur.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما