سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : 10023
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا؛ با حضور دکتر نصرتی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران طی مراسمی، دکتر افشار فتح الهی به عنوان سرپرست شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا معارفه شد.
دکتر نصرتی درابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند مدیریت سابق شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا دکترفروزانمهر، گفت: شرکت های تابعه بانک ملی ایران به ویژه شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا مجموعه ای چند رشته ای است که از بنگاه های اقتصادی مهم و موثر در بازار سرمایه به حساب می آید و با راهبری مدیری متخصص، با تجربه و دارای دانش فنی کافی و با اجرای  برنامه های راهبردی، زمینه ساز تغییر و تحولات اساسی در این هلدینگ خواهد شد.

رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران در این مراسم افزود: یقیناً دکتر فتح الهی با کمک اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک وشرکت های تابعه در جایگاه جدید با ارائه نقشه راه متناسب با ماموریتهای شرکت منشأ خیر و برکت و رشد وتعالی این هلدینگ خواهند شد.

   دکترافشار فتح الهی سرپرست شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در این مراسم گفت: با تمام توان و تلاش مضاعف و با کار تیمی در راستای اهداف و سیاست های تدوین شده بانک ملی ایران گام خواهیم برداشت و در جهت تعالی شرکت های تابعه این هلدینگ به خصوص در سالی که به نام "مهار تورم ،رشد تولید" مزین شده است تلاش خواهیم کرد.

   همچنین دکتر فتح الهی افزود: این هلدینگ پتانسیل های فراوان در حوزه تولید می باشدکه با توسعه و کمک هدفمند به شرکت های تابعه به رشد تولید آنها کمک خواهیم کرد.

   دکتر فروزانمهر مدیر عامل سابق شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ضمن تشکر و حمایت های مسئولین بانک ملی ، گفت:با تیم مدیریتی شرکت توانستیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم که از این بابت خداوند متعال را شاکرم.
   گفتنی است در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر افشار فتح الهی توسط دکترنصرتی تقدیم ایشان شد.

 
https://mapouya.com/vdcfmxdy.w6dx0agiiw.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما