دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : 10280
مدیرعامل هلدینگ شفادارو گفت: این هلدینگ به منظور کسب جایگاه برتر در بازار داخلی و نیز حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی زنجیره ارزش را در دستور کار خود قرار داده است.
"زنجیره ارزش" در دستور کار "شفادارو" به منظور حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی/ توجه به بخش تحقیق و توسعه جهت تولید داروهای جدید
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر ارسلان کاظم‌پور در همایش سالانه فروش و بازرگانی شرکت پخش رازی با قدردانی از اقدامات شرکت پخش رازی در توسعه فعالیت‌های خود، اظهار داشت: برای ما تکلیف است که اهداف تعیین شده‌ای که بر عهده پخش رازی است، تحقق پیدا کند.

وی با تشریح وضعیت بازار جهانی و داخلی دارو تاکید کرد: هلدینگ شفادارو به منظور کسب جایگاه برتر در بازار داخلی و  نیز حضور در بازارهای جهانی زنجیره ارزش را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل هلدینگ شفادارو ادامه داد: همچنین توجه به بخش تحقیق و توسعه جهت تولید داروهای جدید مورد انتظار است.

دکتر کاظم‌پور تاکید کرد: هلدینگ شفادارو از تولید مواد اولیه تا تولید داروهای خاص، از یک طرف و حضور در سراسر کشور و بازار مصرف، فعالیت‌های خود را گسترده است. این میزان از حجم و گستره فعالیت، هلدینگ را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است و باید تلاش کنیم با  هماهنگی درونی میان شرکتهای هلدینگ، به جایگاه واقعی در بازار دارو دست پیدا کنیم.
 
https://mapouya.com/vdcawun6.49nwa15kk4.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما