دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : 10264
با توجه به نقش اساسی بانوان در دستیابی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی

نخستین جلسه کمیته بانوان هلدینگ آینده پویا و شرکت‌های تابعه برگزار شد

با توجه به نقش اساسی و انکارناپذیر بانوان در دستیابی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با هدف صیانت و ارتقاء منزلت اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و بررسی مسائل و مشکلات بانوان همکار، نخستین جلسه کمیته بانوان هلدینگ آینده پویا و شرکت‌های تابعه برگزار شد.
نخستین جلسه کمیته بانوان هلدینگ آینده پویا و شرکت‌های تابعه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، نخستین جلسه کمیته بانوان هلدینگ آینده پویا با حضور خانم گائینی‌پور مسئول امور بانوان هلدینگ و   نماینده بانوان شرکت‌های تابعه برگزار شد.

در این جلسه سیاست‌ها و مباحث کلان این حوزه، همچنین شناسایی خلاءها و مشکلات حوزه زنان در حوزه شرکت‌ها و راهکارهای رفع آنها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارائه بانک اطلاعاتی کامل از همکاران خانم توسط نماینده بانوان شرکت‌های تابعه در راستای هم‌افزایی و شناخت بهتر از دیگر موارد مطرح شده بود. همچنین سلامت و امنیت شغلی بانوان، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، یکسان سازی مباحث خدماتی و رفاهی در تمامی شرکت‌ها و مجموعه‌های ذیربط، اولویت‌سنجی و نیازسنجی موارد این حوزه در جلسه مطرح شد.

در پایان، مسئول امور بانوان هلدینگ خواستار ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات نماینده بانوان شرکت‌ها در جهت پیشبرد اهداف کلان حوزه بانوان، بهبود و رفع موانع و مشکلات این حوزه شد. نهایتا مصوب شد کمیته بانوان هلدینگ آینده پویا ماهانه برگزار شود.

حوزه بانوان هلدینگ آینده پویا با تدبیر "دکتر فتح‌الهی" مدیرعامل هلدینگ و با توجه به نقش اساسی و انکارناپذیر بانوان در دستیابی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با هدف صیانت و ارتقاء منزلت اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بانوان همکار هلدینگ و شرکت‌های تابعه تشکیل شد.

 
https://mapouya.com/vdcc0iqs.2bqxe8laa2.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما