پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : 10252
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا واقعه تروریستی کرمان را محکوم کرد

دکتر فتح‌الهی: عاملان جنایت ددمنشانه کرمان آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با محکومیت واقعه تروریستی کرمان تاکید کرد عاملان این جنایت ددمنشانه بدانند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود.
دکتر فتح‌الهی: عاملان جنایت ددمنشانه کرمان آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی با صدور پیامی واقعه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

متن پیام دکتر فتح‌الهی بدین شرح است:

 «بسم الله الرحمن الرحيم»
امام خميني (ره): «بريزيد خون‌ها را، زندگي ما دوام پيدا مي‌کند. بکُشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي‌شود، ما از مرگ نمي‌ترسيم‌».
پس از گذشت چهار سال از شهادت قهرمانانه سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز، هنوز آتش خشم و کینه و بغض بدخواهان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب آن از این یگانه دوران فروکش نکرده است. در سالگرد شهادت سردار دلها، این بار ماشین کشتار دست نشانده‌های استکبار جهانی، وحشیانه، مردم بی‌پناه را هدف گرفت و آنها را ناجوانمردانه به خاک و خون کشید.
ایادی و اذناب مستکبران و جنایتکاران، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند. بی‌گمان چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای، ذره‌ای از عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال کم نخواهد کرد و ملت عزیز ایران از آرمان‌های مقدس خود دست نخواهند کشید.
عاملان این جنایت ددمنشانه بدانند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به خانواده‌های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه و ملت شریف ایران اسلامی، برای بازماندگان، صبر و شکیبایی آرزو دارم و بهبودی مجروحان حادثه را از درگاه خداوند منان خواهانم.

افشار فتح‌الهی
مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا
 
https://mapouya.com/vdcj88ev.uqeyizsffu.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما