چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : 10238
مدیرعامل شرکت کیمیدارو گفت: با توجه به سیاست‌ها و استراتژی شرکت کیمیدارو، توسعه و تکمیل محصولات دارویی جدید در برنامه این شرکت قرار گرفته و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.
توسعه و تکمیل محصولات جدید در برنامه "کیمیدارو" قرار دارد
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر محمدرضا نیکبخت در مراسم رونمایی از تولیدات جدید شرکت دارویی کیمیدارو که با حضور مدیرعامل هلدینگ آینده پویا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات شرکت‌های دارویی نیازسنجی بازار است و لذا پژوهش‌های مختلفی درخصوص سبد محصولات حوزه سلامت و درمان صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه و تکمیل محصولات دارویی از برنامه‌های اصلی شرکت کیمیدارو است، افزود: در تلاش هستیم که سهم این شرکت را در سبد محصولات دارویی بالا ببریم و در این راستا تولید محصولات جدید را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت کیمیدارو  با اشاره به اینکه این شرکت پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد، ادامه داد: نیروی انسانی متخصص و توانمند که با علاقه، فعالیت‌ها و نوآوری‌ها را در شرکت دنبال می کند نیز ظرفیت دیگر ما به شمار می آید.
دکتر نیکبخت یادآور شد: در راستای تولید محصولات جدید این شرکت اقدام به تولید محصولات جدید و تکمیل سبد محصولات خود در گروه‌های درمانی آنتی‌بیوتیک، گوارشی، ضد دیابت، ضد آسم و... کرده است.

"کیمیدارو" از جمله شرکت‌های زیرمجموعه "شفادارو" است. شرکت سرمایه‌گذاری شفا هم از شرکت‌های تابعه هلدینگ آینده پویا است.
https://mapouya.com/vdcdjx0f.yt0zs6a22y.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما