سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : 10228
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا با تاکید بر جدیت این هلدینگ در واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری بر اساس سیاست‌های کلان دولت محترم، وزارت اقتصاد و بانک ملی ایران، از عرضه سهام شرکت "شفادارو" در 29 آذرماه سال جاری خبر داد.
دکتر فتح‌الهی: واگذاری شرکت‌ها در هلدینگ آینده پویا با جدیت پیگیری می‌شود/ عرضه سهام "شفادارو" در 29 آذر
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی اظهار داشت: ما وظیفه داریم بنگاه‌ها را به افراد متخصص و دارای صلاحیت‌های لازم واگذار کنیم و در این راستا بدون شک زمینه رشد تولید و رونق اقتصادی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: پیرو سیاست‌های کلان دولت محترم، وزارت اقتصاد و بانک ملی ایران در راستای اجرای قوانین بالادستی درخصوص واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری، شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در نظر دارد 82 / 71 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو (سهامی عام) با نماد "شفا" را واگذار نماید.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا ادامه داد: آگهی نخست واگذاری قبلا منتشر شده و آگهی دوم نیز منتشر و تاریخ عرضه 29 آذرماه سال جاری است.

دکتر فتح‌الهی تصریح کرد: برنده مزایده باید 50 درصد از ارزش کل معامله را به صورت نقدی و حداکثر ظرف 14 روز کاری پس از مشخص شدن برنده مزایده پرداخت نماید و الباقی ارزش معامله(50 درصد باقی‌مانده) را در قالب 6 قسط مساوی با فواصل 6 ماهه (مجموع 36 ماه معادل 3 سال) پس از تاریخ قطعیت معامله، با نرخ سود 23% پرداخت نماید. تاریخ اولین قسط 6 ماه پس از قطعیت معامله است.

وی با تاکید بر تسریع روند واگذاری‌ها متذکر شد: در راستای این سیاست همچنین فروش ملک کارخانه شرکت فدک(بلا) و عرضه عمده شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر در دستور کار قرار دارد.

 
https://mapouya.com/vdcc4iqs.2bqxi8laa2.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما