جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
کد مطلب : 10223
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا گفت: طرح سرم‌سازی داروسازی دانا با ظرفیت اسمی سالانه ۴۰ میلیون بطری و به ارزش 7 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر یکی از مدرن‌ترین خطوط تولید سرم‌های تزریقی در کشور است.
سرمایه‌گذاری 7 هزار میلیارد ریالی برای راه‌اندازی خط تولید سرم در داروسازی دانا
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی در مراسم راه‌اندازی خط تولید سرم در داروسازی دانا در شهر تبریز که با حضور وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانک ملی و جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: عملیات این پروژه از سه سال گذشته آغاز اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه روند آن کند شده بود.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد عملیات عمرانی و جاگذاری دستگاه‌های خط تولید سرم دارو سازی دانا به صورت شبانه‌روزی در 6 ماه گذشته صورت گرفته است.

دکنر فتح‌الهی با بیان این که راه‌اندازی یکی از مدرن‌ترین خطوط تولید سرم‌های تزریقی در داروسازی "دانا" به ارزش 7 هزار میلیارد ریال انجام شده است، گفت: با آغاز به کار این خط تولید، بیش از ۱۰ درصد سرم کشور در این داروسازی تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با اشاره به محاسن و نتایج مطلوب این پروژه گفت: با افتتاح این پروژه برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد می‌شود.

وی یاد آور شد:سرم‌های تولیدی این واحد به لحاظ استفاده از طرح‌های دانش بنیان بسیار با کیفیت است. از مزیت‌های این طرح سیستم آب‌سازی پیشرفته بوده و استفاده از مواد اولیه پروپیلن یکی دیگر از ویژگی‌های این طرح تولیدی است. ظرفیت اسمی خط تولید سرم دارو سازی دانا نیز سه میلیون باتل نیم لیتری در ماه است.

 
https://mapouya.com/vdchxinz.23nvidftt2.html
جالب است ۳
نام شما
آدرس ايميل شما