پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : 10222
طرح سرم سازی شرکت داروسازی دانا با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهر تبریز افتتاح شد؛ این طرح یکی از پروژه های قابل توجه حوزه بهداشت و درمان کشور است.
افتتاح «سرم سازی شركت داروسازی دانا» از سوی وزیر اقتصاد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، سید احسان خاندوزی در سفری یک روزه به آذربایجان شرقی ضمن بازدید از طرح «سرم سازی شرکت داروسازی دانا» تبریز در جاده قدیم تبریز تهران این طرح را با حضور مقامات ملی و استانی افتتاح کرد.

ارزش اقتصادی پروژه خط توليد سرم داروسازی دانا 700 میلیارد تومان بوده و برای 100 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد می‌کند.

عملیات این پروژه از سه سال گذشته آغاز اما به دلیل تحریم‌ها روند آن کند شده بود. بیش از 50 درصد عملیات عمرانی و جاگذاری دستگاه‌ها به صورت شبانه‌ روزی در شش ماه گذشته صورت گرفته است.

سرم‌های تولیدی این شرکت به لحاظ استفاده از طرح‌های دانش بنیان بسیار با کیفیت است. از مزیت‌های این طرح سیستم آب‌سازی پیشرفته و استفاده از مواد اولیه پروپیلن است. ظرفیت اسمی خط توليد سرم داروسازی دانا سه میلیون شیشه نیم لیتری در ماه است.
شرکت داروسازی دانا از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دارویی شفا است.هلدینگ شفادارو نیز از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ آینده پویا است.

 

https://mapouya.com/vdcgxx9q.ak9zx4prra.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما