چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : 10204
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل محترم بانک ملی نسبت به هلدینگ آینده پویا و به ویژه شرکت شفادارو، تصریح کرد: حمایت‌های بانک ملی از گروه شفا در ماه‌های اخیر بی‌سابقه است.
حمایت‌های بانک ملی از شرکت‌های گروه شفا در ماه‌های اخیر بی‌سابقه است
به گزارش روابط عمومی شرکت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی در نشست ارایه عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو و شرکت‌های تابعه که با حضور مدیران عامل و اعضا هیئت مدیره این شرکت‌ها برگزار شد، ضمن تایید روند رو به رشد عملکرد گروه شفا، اظهار داشت: تلاش هر چه بیشتر برای افزایش تولید به عنوان یک تکلیف اساسی برای شرکت‌های تابعه پیگیری شود.

 مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا بر نوسازی و به‌روزرسانی خطوط تولیدی تاکید کرد و گفت: اولویت‌گذاری و برنامه‌ریزی در راستای به‌روزرسانی مرحله‌ای مدنظر مدیران شرکت‌ها قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود در ماه‌های باقیمانده سال ادامه داد: مدیران عامل شرکت‌ها تلاش برای کاهش بهای تمام شده محصولات را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

دکتر فتح‌الهی در بخش دیگر سخنان خود تقویت برندینگ شرکت‌ها را عاملی مهم در افزایش سهم بازار شرکت‌ها بر شمرد و خواهان تقویت واحدهای روابط عمومی شرکت‌ها شد.

 مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با تشکر ویژه از حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل محترم بانک ملی نسبت به هلدینگ آینده پویا و به ویژه شرکت شفادارو، تصریح کرد: حمایت‌های بانک ملی از گروه شفا در ماه‌های اخیر بی‌سابقه است.
https://mapouya.com/vdcgtx9q.ak9zz4prra.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما