پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : 10182
مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: علاوه بر تامین کاغذ برای کتب درسی و بخشی از کاغذ مورد نیاز برای روزنامه، ۱۳ ناشر در کشور از کاغذ این مجموعه استفاده می‌کنند و تا پایان سال هم برنامه داریم ۳ هزار تن کاغذ برای تنظیم بازار تولید کنیم.
۳ هزار تن کاغذ برای تنظیم بازار تا پایان سال تولید می‌کنیم
یه گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، امید نیک نژاد در جلسه شورای اداری شرکت چوب و کاغذ مازندران که با حضور دکتر فتح‌الهی مدیرعامل هلدینگ برگزار شد، در گزارشی با اشاره به اینکه مزیت اصلی این واحد تولیدی تولید کاغذ چاپ و تحریر است اظهار داشت: از ابتدای سال تا امروز بیست هزار تن کاغذ تحریر تولید کردیم و امیدواریم همین مسیر را با قوت ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران ادامه داد: موفق شدیم بزرگترین قرارداد تاریخ شرکت چوب و کاغذ مازندران را شامل تولید ۳۵ هزارتن کاغذ تحریر با آموزش و پرورش برای کتب درسی است امضا کنیم که اتفاق خوبی بود.

وی افزود: کسب عنوان واحد نمونه صنعتی صنایع سلولزی در سال جاری از جمله افتخاراتی بود که با تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه به دست آمد و احداث شهرک صنعتی غیردولتی مازندران با زون صنایع سلولزی در مجاورت این شرکت هم از دیگر دستاوردهای ما بود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید کاغذ چاپ و تحریر داخلی گفت: علاوه بر تامین کاغذ برای کتب درسی و بخشی از کاغذ مورد نیاز برای روزنامه، ۱۳ ناشر در کشور از کاغذ این مجموعه استفاده می‌کنند و تا پایان سال هم برنامه داریم ۳ هزار تن کاغذ برای تنظیم بازار تولید کنیم.



 
https://mapouya.com/vdcb58b8.rhbgwpiuur.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما