سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : 10135
شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی در سال 1364 بمنظور بازوی تخصصی و اجرایی بانک ملی ایران در حوزه راه و ساختمان تاسیس گردید و پس از آن با توسعه محصولات و خدمات خود ، بعنوان شرکتی مشغول فعالیت میباشد و پروژه های متعددی را در سطح کشور اجرایی نموده است . شرکت ملی مسکن در طول نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، احداث بیش از 1.5 میلیون متر مربع بنا با انواع کاربری ( مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی ، ورزشی ) بعلاوه احداث انواع بزرگراه و جاده را به اتمام رسانده و در حال حاضر در حدود بیش از 50 هزار متر مربع پروژه ساختمانی در دست اجرا دارد.
معرفی شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

نام کسب و کار : شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی
مدیر عامل : وحید زمان‌شاهرودی
شماره ثبت:
زمینه فعالیت : 

اطلاعات تماس

ایمیل : info@mellimaskan.ir
آدرس سایت : https://mellimaskan.ir
تلفن : 
021-86043401
فکس :
021-86043401
آدرس : ایران, تهران, سهروردی شمالی، خیابان هویزه، پلاک ۱۱۵
تاریخ به روز رسانی :  ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

درباره ما

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی در سال 1364 بمنظور بازوی تخصصی و اجرایی بانک ملی ایران در حوزه راه و ساختمان تاسیس گردید و پس از آن با توسعه محصولات و خدمات خود ، بعنوان شرکتی مشغول فعالیت میباشد و پروژه های متعددی را در سطح کشور اجرایی نموده است .
شرکت ملی مسکن در طول نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، احداث بیش از 1.5 میلیون متر مربع بنا با انواع کاربری ( مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی ، ورزشی ) بعلاوه احداث انواع بزرگراه و جاده را به اتمام رسانده و در حال حاضر در حدود بیش از 50 هزار متر مربع پروژه ساختمانی در دست اجرا دارد.

اطلاعات بیشتر 

مدیریت پیمان در حوزه راه و ساختمان / ارائه خدمات فنی -مهندسی در حوزه راه و ساختمان شامل : انبوه سازی مسکن و شهرک سازی / احداث مجتمع تجاری و اداری/ راه سازی / احداث پل و تونل.
 
https://mapouya.com/vdcjivev.uqeytzsffu.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما