شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : 10103
معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری مصوبات اخیر در مورد شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت این شرکت قرار گرفت .
بازدید معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
به گزارش روابط عمومی در این مراسم که آقایان یوسف نژاد و دامادی ، نمایندگان مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، خیریان پور معاون اقتصادی استاندار ، رضایی فرماندار ساری و جمع کثیری از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان مازندران حضور داشتند ؛ مصوبات جلسات اخیر کارگروه رفع مشکلات  شرکت چوب و کاغذ مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

در این جلسه ابتدا معاون اقتصادی استاندار ضمن اهمیت توجه به بنگاههای اقتصادی در شرایط کنونی ؛ از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد در منطقه یاد کرد و افزود : باید تلاش کرد تا زمینه برون رفت از مشکلات برای این بنگاه اقتصادی فراهم گردد .

در ادامه این جلسه دکتر شیرکوند معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور ابتدا ضمن تقدیر از تلاشهای بعمل آمده برای رفع مشکلات این شرکت ، از تلاش دولت برای اجرائی شدن مصوبات در مورد این شرکت خبر داد .

این مقام مسئول، از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان پایلوت رفع مشکلات موجود در استان یاد کرد و افزود :  میبایست اهتمام بیشتری از طرف دستگاههای اجرایی استان برای رفع مشکلات موجود بعمل آید .

در ادامه این جلسه بندهای مصوبات اخیر که با حضور معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به تصویب رسیده بود قرائت و میزان پیشرفت و راههای رفع موانع موجود با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان مورد رسیدگی قرار گرفت .

همچنین اعضاء هیأت مدیره شرکت نیز توضیحاتی را در مورد روند فعالیت اخیر شرکت ارائه نمودند.
https://mapouya.com/vdcexz8z.jh877i9bbj.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما