دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : 10085
مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا از شرکت کشت و صنعت و دامپروری چشمه بناب (بزرگترین شرکت کشت و صنعت کشور) بازدید کردند.
بقایی: در سال رونق تولید ، آماده حمایت کامل از شرکت کشت و صنعت چشمه بناب هستیم
به گزارش روابط عمومی در این بازدید که سعیدی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری چشمه بناب ، رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسـعه منابع اسـتاندار فارس ، عـربی مدیر کل هماهنـگی امــور اقتصادی و بین الملل اسـتانداری فارس ، بخشدار و فرماندار خرمـبید ، ائمه جمـعه مشـهد مرغاب و قادرآباد و دیگر مدیران استان و شهرستان مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا را همراهی میکردند، بخش های مختلف این مجموعه مورد بازدید قرار گرفت  و مسائل و مشکلات آن بررسی شد.

در جلسه ای که پس از این بازدید با حضور مسئولان برگزارشد ، بقایی مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا گفت: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال به نام رونق تولیدمحور فعالیت در سال 98 را حمایت از تولید قرار دادند و مسئولان باید با تمام توان و حداکثر ظرفیت در راستای حل مشکلات این بخش مهم قدم بردارند.
وی با تقدیر از اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته در این شرکت و حمایت های استانداری و دیگر مسئولین استان فارس گفت : علیرغم اینـکه ماموریت و رسالت شـرکت مدیریت طـرح و توسـعه آینده پویا واگذاری شرکتهاست ولی به جهت اقدامات مثمر ثمر انجام شده توسط مدیران این کشت و صنعت  و همچنیـن حمایت همه جانبه و دلسـوزانه مسئولان استان فارس ، هلدینگ آمادگی خود را جـهت حمایت از مجـموعه و به بهره برداری رساندن کامل آن در سالی که بنام سال رونق تولید نامگذاری شده است اعلام می دارد.

وی افزود : انتظار داریم مسئولین استان با حمایت کامل خود زمینه خلع ید حدود 400 هکتار از اراضی شـرکت که در دست افراد غیر می باشند را فراهم کرده تا این مجموعه بیش از گذشته بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی از مسئولان استانداری فارس خواست  تا برخی از جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان را به حل مشکلات شرکت کشت و صنعت و دامپروری چشمه بناب اختصاص دهند.

سـعیدی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره کشت و صنعت و دامپروری چشمه بناب  نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت مدیران استان از این مجموعه گفت: در یک سال اخیر با کمک مسئولان بیش از  98 درصد مشـکلات  این مجموعه مرتفع شده  و موجب شد تا  شرکتی که در ورشکستگی کامل بود به شرکتی آماده جهت بهره برداری تبدیل شود.

وی از جمله این اقدامات صورت گرفته را پرداخت حقوق معوقه کارکنان ، پرداخت بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی و اخذ مفاصا حسـابهای مربوطه ، رفع تصرف بخش زیادی از اراضی و احیای مجدد مجوزهای باطل شده شرکت  برشمرد.

در ادامه این جلسه رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد : هدف از خصـوصی سازی شـرکتهای دولتی ، ایجـاد منافع اساسـی برای کل جامعه از طریق بالا بردن بهره وری و کارایی اقتصادی است و نباید خصوصی سازی منجر به تخریب شرکت ها گردد.

وی افزود : اگر اصل 44 با نظارت مستمر همراه نباشد نه تنها شرکت ها ارتقا پیدا نمی کنند بلکه مسائل و مشکلات عدیده ای نیز به وجود می آورند.
وی در پایان آمادگی خود را جـهت حمایت از شـرکت و مدیریت آن با تشکیل کمیته های ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین رفع موانع تولید مخصـوص شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب اعلام کرد.

در ادامه  این جلسه امام جمعه مشهد مرغاب با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیـد کنندگان یادآور شد: تاکید ویژه رهبـر معظم انقلاب اسلامی بر تولید و اشتغال موضوع مهمی است که مسئولان نباید از آن غفلت کنند تا  بتوانیم از این مسیر به حل مشکلات کشور در این بخش بپردازیم.

شایان ذکر است در پایان این نشست جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت کشت و صنعت و دامپروری چشمه بناب بعد از 14 سال بصورت رسمی و با حضـور مدیران بلند پایه بانک ملی ایـران و هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا برگزار شد  که در آن  مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری چشمه بناب  گزارشی از اقدامات انجام شـده به همراه صورتهای مالی شرکت ارائه  کرد  و اعضای مجمع نیز آمادگی خود را جهت اجرایی کردن برنامه های یاد شده اعلام کردند.

 
https://mapouya.com/vdcdkz0f.yt0zj6a22y.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما