دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : 10084
جلسه هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی با مدیرعامل و مدیران هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا برگزار شد.
جلسه مدیرعامل هلدینگ با اعضای هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی
به گزارش روابط عمومی در ابتدای این جلسه خلیل راحتی قوچانی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی با تشریح فعالیت های این شرکت گفت:  در حال حاضر پروژه های  مسکونی جزیره کیش،جاده ترانزیت منطقه ویژه اقتصادی سرخس و پروژه اداری،تجاری و پارکینگ طبقانی نبوت تهران از جمله پروژه های در دست اقدام  این شرکت است که در حال اجرا آن هستیم.

وی افزود: پروژه جاده ترانزیت منطقه ویژه اقتصادی سرخس  از جمله پروژه های مهم این مجموعه است که با دارا بودن ۲ دهانه پل ۵۰ متری با همت متخصصان داخلی در حال احداث می باشد.

راحتی با اشاره به پروژه ساخت آزاد راه ساری به قائمشهر به عنوان یکی دیگر از پروژه های مهم این شرکت اظهار کرد : احداث این پروژه به دلیل برخی مشکلات اداری مسکوت مانده که امیدواریم بتوانیم آن را به مرحله اجرا دراوریم.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به برنامه های آتی این شرکت گفت: بنا داریم با تمرکز بر فعالیت های درون سازمانی و برون سازمانی  و استفاده از ظرفیت های بانک ملی ، شرکت های هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا،کسب رتبه های لازم پیمانکاری،فعالیت در بافت فرسوده و مشارکت در پروژه های شهرداری ،مناطق آزاد و آزاد راه ها فعالیت های شرکت را توسعه دهیم.

در ادامه این جلسه بقایی مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با تشکر از اقدامات انجام شده توسط شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی گفت: این شرکت از جمله شرکت های خوش آتیه هلدینگ آتیه پویا به شمار می رود که با مدیریت صحیح می تواند به برنامه های خود دست یابد.

وی افزود:شخصاً برخی از پروژه های این شرکت را از نزدیک دیده ام که متاسفانه  برخی از این پروژه ها در گذشته رها شده بودند که امیدواریم با همراهی لازم در سال ۹۸ اتفاقات خوبی در این مجموعه شکل گیرد.

بقایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پرونده های حقوقی این مجموعه گفت:ضرورت دارد  تا در اسرع وقت پرونده های حقوقی بر اساس اولویت تا رسیدن به نتیجه پیگیری شود.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در پایان از هیات مدیره  شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی خواست تا وضعیت پیشرفت اقدامات و فعالیت های خود را در زمان مشخص به هلدینگ ارسال نمایند.

در  پایان مقرر گردید تا این جلسات به صورت منظم سه ماهه برگزار شده و روند فعالیت های شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
 
https://mapouya.com/vdcc0xqs.2bqx48laa2.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما