چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : 10079
در جلسه مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با هیأت مدیره کارخانجات تولیدی و صنعتی اتمسفر مطرح شد : سیاست هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا حمایت کامل از شرکت های زیرمجموعه است.
دیدار مدیرعامل هلدینگ با اعضای هیأت مدیره کارخانجات تولیدی و صنعتی اتمسفر
به گزارش روابط عمومی ، جناب آقای بقایی مدیرعامل هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا ، در جلسه اعضای هیأت مدیره کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر با اعضای هیأت مدیره این هلدینگ گفت: سیاست ما حمایت و پشتیبانی از شرکتهای تابعه است و با همدلی و وفاق به گونه ای عمل خواهیم کرد تا زمینه رشد شرکتهای تابعه از جمله کارخانه اتمسفر فراهم گردد.

وی افزود: امروز ضرورت کشور، حمایت از فعالیتهای تولیدی است و در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ کرد. بقایی با اشاره به ظرفیت بالای کارخانجات اتمسفر در تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات نیروگاهی گفت: در صورت حمایت از شرکت اتمسفر، این مجموعه می تواند نیازهای داخلی را برآورده ساخته و در زمینه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی گامهای مؤثری بردارد.


در ادامه این جلسه مدیرعامل کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر با تقدیر از برگزاری این جلسه که به عنوان اولین جلسه طی سالهای گذشته بوده است اظهار امیدواری کرد که با حمایت مدیرعامل و هیأت مدیره هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا مشکلات این شرکت مرتفع گردد.

در ادامه این جلسه ضمن بررسی برنامه ها و سیاستهای شرکت اتمسفر در سال 98، تصمیمات لازم جهت افزایش بهره وری و سودآوری این شرکت اتخاذ گردید. شایان ذکر است مجموعه کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر یکی از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا بوده که در زمینه تولید تجهیزات نیروگاهی، ریخته گری و تهویه مطبوع فعالیت می نماید.

 
https://mapouya.com/vdcgyz9q.ak9zu4prra.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما