سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : 10071
"ایران فارما" با حضور بیش از 700 شرکت دارویی داخلی و خارجی برگزار می‌شود

حضور "شفادارو" در بزرگترین رخداد تخصصی دارویی کشور

شرکت سرمایه‌گذاری "شفادارو" که از شرکت‌های تابعه هلدینگ "طرح و توسعه آینده پویا" است، به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های دارویی کشور در هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران فارما(نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته) حضور می‌یابد.
حضور "شفادارو" در بزرگترین رخداد تخصصی دارویی کشور
به گزارش روابط‌عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، نمایشگاه ایران فارما(نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته)، بزرگترین رخداد تخصصی پزشکی و دارویی کشور است. این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه بین‌المللی جامع و فراگیر در حوزه صنعت دارو، با هدف همگرایی برای توانمندی صنعت دارویی و فضایی برای الگوبرداری بازارهای صادراتی، به‌ منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه در حوزه دارویی، انتقال ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت داروسازی، شبکه‌سازی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه دارویی، هرساله میزبان فعالان این صنعت می‌باشد.

بر همین اساس هشتمین دوره این نمایشگاه با حضور 427 شرکت داخلی و 282 شرکت خارجی از 33 کشور و با دو پاویون رسمی چین و هند برگزار می‌شود. در رخداد سال جاری سفرای کشورهای اندونزی، عربستان سعودی، کره جنوبی، ویتنام، هندوستان، قرقیزستان، بلاروس، تونس، الجزایر، کوبا، و سریلانکا به همراه معاونین اول کشورهای قطر، اسپانیا، بولیوی، زیمبابوه، فرانسه و ایتالیا در مراسم افتتاحیه حضور دارند.

همچنین در برنامه امسال روسای سازمان غذا و داروی کشورهای G5، شورای توسعه صادرات دارویی هندوستان و معاونت GMP و بازرس ویژه ثبت داروی سازمان غذا و داروی کنیا حاضر می‌باشند. رویداد امسال با پذیرا بودن بیش از 35000 نفر بازدید‌کننده، دارای 46 برنامه جانبی، 105 سخنرانی علمی، 96 ساعت برنامه آموزشی، با حضور 75 انجمن علمی و صنفی و مشارکت 26 دانشکده داروسازی می‌باشد.

بر همین اساس شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو، همانند سالیان قبل با حضور تمامی شرکت‌های تابعه و به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های دارویی کشور در هشتمین دوره این رخداد بزرگ شرکت دارد. این نمایشگاه از 5 تا 7 مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا است.
 
 
 
https://mapouya.com/vdcizuaz.t1auy2bcct.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما