دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : 10040
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در پیامی با تبریک روز خبرنگار گفت: «جهاد تبیین» عرصه فعالیت خبرنگاران پرتلاش و خستگی‌ناپذیر است.
دکتر افشار فتح‌الهی
دکتر افشار فتح‌الهی
به گزارش روابط عمومی شرکت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. در پیام مدیرعامل هلدینگ آینده پویا آمده است:

در شرایط کنونی همانگونه که مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) بارها تاکید فرموده‌اند، جهاد تبیین، از مهم‌ترین عرصه‌های جهاد است و قدر مسلم آنکه فرماندهان و سربازان این عرصه خطیر خبرنگاران تلاشگر و خستگی‌ناپذیر کشورمان هستند؛ عزیزانی که مسئولیت بزرگ روشنگری در مقابل انواع سیاه‌نمایی‌ها، وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و به تعبیری مسئولیت خطیر دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند و با حضور به هنگام و خردمندانه خود سعی دارند تا حقیقت‌ها را برای همگان بیان نمایند.

اینجانب با گرامیداشت روز خبرنگار و ادای احترام به شهید بزرگوار "محمود صارمی"، صمیمانه از زحمات و تلاش‌های بی شائبه، ماندگار و اثربخش عزیزان فعال در عرصه مطالبه‌گری، روشنگری و تبیین حقایق تقدیر و تشکر می‌نمایم و آرزوی سلامتی و بهروزی روزافزون برای همه خبرنگاران ارجمند کشورم را دارم.

 
https://mapouya.com/vdce778z.jh87ei9bbj.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما