سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : 10036
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه گروه دارویی شفا باید برای صادرات دارو تمرکز بیشتری داشته باشد، گفت: «رشد تولید» تکلیف قانونی و شرعی شرکت های تابعه هلدینگ آینده پویا است.
دکتر افشار فتح الهی مديرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا
دکتر افشار فتح الهی مديرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح الهی در مراسم رونمایی از 8 محصول جدید شرکت دارویی راموفارمین با قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل این شرکت اظهار داشت: اینکه این مجموعه در مدت چهار ماه از 20 قلم داروی جدید رونمایی می کند نشان دهنده پویایی و توجه بسیار این مجموعه به تحقیق و توسعه است.

 وی افزود: به لطف خدا اکنون کمترین وابستگی را به واردات دارویی داریم و به لحاظ تامین سلامت جامعه هم عملکرد قابل قبولی در بخش تولید داروی کشور داشته ایم که البته نباید قانع باشیم و باید چشم‌انداز بزرگتری را برای سلامت کشور در نظر داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه «رشد تولید» تکلیف قانونی و شرعی همه‌ مجموعه‌های تابعه شرکت آینده پویا است، ادامه داد: کارهایی که در این مدت شرکت راموفارمین انجام داد در جهت و مصداق افزایش تولید است که جای تشکر دارد.

دکتر فتح الهی با بیان اینکه در حال حاضر گاها بخش‌های تولیدی و صنعتی با چالش نقدینگی مواجه می شوند اما راموفارمین با تولید محصولات جدید نشان داد مدیریت خوب می تواند بیشتر اثربخش باشد، تاکید کرد: گروه دارویی شفا باید برای صادرات دارو تمرکز بیشتری داشته باشد و با برنامه ریزی دقیق بتواند از فرصت صادرات دارو به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه نهایت استفاده را داشته باشد.

همچنین در این مراسم پیش از سخنان دکتر فتح الهی، دکتر کاظم پور مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری شفا و دکتر فرقانی مدیرعامل شرکت راموفارمین توضیحاتی درباره داروهای جدید ارائه کردند. دکتر کاظم پور با بیان اینکه شفا دارو یکی از بزرگترین هلدینگ های دارویی کشور است، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امسال، بحث رشد تولید برای همه‌ ما تکلیف است.

همچنین دکتر فرقانی مدیرعامل شرکت داروسازی راموفارمین با ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های سه ساله این شرکت بیان کرد: این گزارشات حاکی از رشد چشمگیر تولید، فروش و عرضه محصولات این شرکت نسبت به سنوات گذشته است.

 وی ادامه داد: شرکت راموفارمین علیرغم اینکه کوچک ترین عضو خانواده شرکت سرمایه گذاری شفا دارو است اما به جهت بهره مندی از تیم باتجربه و پرسنل جوان و پر انرژی، از چابکی و سرعت عمل خوبی در توسعه محصول و تولید و عرضه طیف مختلفی از داروها برخوردار است و توانسته در سال 1402 تا کنون از 20 محصول جدید رونمایی کند.
https://mapouya.com/vdcjmyev.uqeytzsffu.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما