چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : 10067
بازدید آرام معاون امور مجامع و شرکتها و میرمحمدی مدیر امورمجامع و شرکتهای هلدینگ آینده پویا از مجموعه شرکت ملی کشت و صنعت دامپروری پارس واقع در پارس آباد استان اردبیل در مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه  سال جاری به همراه مدیران شرکت صورت گرفت.

شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس با ظرفیت بالغ بر ۱۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی به عنوان بزرگترین تولیدکننده بذور استراتژیک کشور میباشد که نقش مهمی در تامین پایه امنیت غذایی کشور ایفا مینماید.

این شرکت در سال ۱۳۶۶ تاسیس و اکنون حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم و بالغ بر ۲۰۰۰ نفر بطور غیرمستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.
 
آرام در حاشیه بازدید از مجموعه اظهار داشتند با حمایتهای صورت گرفته از سوی سهامداران (شرکت اینده پویا) علاوه بر اقدامات موثری که در جهت حفظ و نگهداشت سرمایه های مجموعه از سوی مدیران شرکت صورت گرفته است، فعالیتهای مفیدی در حوزه تولید مشترک با مشارکت کشورهای اروپایی به ثمر رسیده است که منجر به افزایش حاشیه سوددهی و پتانسیل ارزآ‌وری و صادرات محصول را بهمراه خواهد داشت.

شرکت موصوف دارای طرح های توسعه ای در راستای ارتقا بهره وری اراضی کشاورزی از طریق ایجاد سیستم های نوین آبیاری و همچنین حوزه صنعت دامپروری است که منجر به افزایش کیفیت و راندمان محصولات کشاورزی و نیز افزایش حجم تولید شیر و موثر در تامین نیاز کشور در تولید محصولات لبنی میگردد و امید آن است که با حمایت سایر سهامداران، تامین مالی مناسب معمول و گام مفید و موثری در تامین نیاز مردم برداشته شود.
 
https://mapouya.com/vdcd5z0f.yt0z96a22y.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما