يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : 10041
با توجه به دستور دکتر افشار فتح‌الهی مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا درباره توجه جدی همه ارکان اداری و تولیدی مجموعه تحت پوشش به مولفه‌ها و شاخصه‌های اصلی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی همه جانبه اقدامات و فعالیت‌ها و به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، تور صنعتی ویژه خبرنگاران در شرکت دارویی جابربن‌حیان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، در جریان این تور صنعتی که از خطوط مختلف شرکت داروسازی جابربن حیان و با حضور تعداد کثیری از خبرنگاران بازدید به عمل آمد، دکتر عاصم عبدالله‌پور مدیرعامل داروسازی جابربن‌ حیان روند داخلی‌سازی اقلام تولیدی و کیفیت محصولات شرکت را تشریح کرد.

همچنین در قالب این تور صنعتی بخشی از دستاوردهای شرکت، محصولات معتبر شرکت داروسازی جابربن‌حیان در سطح بازار، روند جذب نیروهای متخصص و توانمند در این شرکت، اقدامات اجرایی درباره توسعه محصولات دانش بنیان و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر معرفی شد.

همچنین دکتر عبدالله‌پور به تاریخچه تشکیل شرکت و گام‌های برداشته شده درباره رفع نیاز کشور به برخی اقلام دارویی توسط شرکت داروسازی جابربن‌حیان اشاره و بخشی از عملکرد شرکت در دوره اپیدمی کرونا را تشریح کرد.

برگزاری تورهای رسانه‌ای و آشنایی اهالی رسانه با فعالیت‌ها و اقدامات شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آینده پویا مورد تاکید دکتر فتح‌الهی مدیرعامل هلدینگ بوده و ایشان بر توجه جدی همه ارکان اداری و تولیدی مجموعه تحت پوشش به مولفه‌ها و شاخصه‌های اصلی "جهاد تبیین" تاکید ویژه دارند.

"جابربن حیان" از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری "شفا دارو" است و هلدینگ شفادارو نیز تحت نظارت هلدینگ آینده پویا فعالیت می‌کند.

 
https://mapouya.com/vdcfyxdy.w6dxjagiiw.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما