کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ آینده پویا به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

دکتر فتح‌الهی: مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی تا دست یافتن به پیروزی نهایی ادامه دارد

8 مهر 1403 ساعت 9:41

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در پیامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، بیان کرد: مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی تا دست یافتن به پیروزی نهایی و ریشه‌کن کردن این غده سرطانی ادامه دارد.


 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی با صدور پیامی شهادت "سیدحسن نصرالله" دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.
 متن پیام مدیرعامل هلدینگ آینده پویا به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا»
(در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند)
 
سلام و درود خدا بر مجاهد بزرگ، اسطوره مقاومت، شهید سید حسن نصرالله که نماد عزت مسلمانان بود و نامش برای همیشه در قلب آزادگان جهان جاودانه خواهد ماند. رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی این مجاهد فی سبیل‌الله را که سالها مخلصانه جان در طبق اخلاص نهاده و شجاعانه در برابر شیاطین اشغالگر ایستاده بود به شهادت رساند و نشان داد که هیچ حد و مرزی را در نمایش چهره پلید خود نمی‌شناسد.
شهید سیدحسن نصرالله عمر خود را در راه خدا و برای جهاد و مبارزه گذراند؛ خون پاک این شهید عزیز و یاران همراهش، به زودی دامن رژیم جنایتکار صهیونیستی را خواهد گرفت و نابودی این جنایتکار جنگی را سرعت خواهد بخشید.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مبارز خستگی‌ناپذیر و همراهان ایشان به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، علو درجات و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

 


کد مطلب: 10386

آدرس مطلب :
https://www.mapouya.com/fa/news/10386/دکتر-فتح-الهی-مبارزه-رژیم-جنایتکار-صهیونیستی-دست-یافتن-پیروزی-نهایی-ادامه

آینده پویا
  https://www.mapouya.com