کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی برنامه‌های تحول و هدفگذاری‌های انجام شده شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در سال مهار تورم، رشد تولید

29 فروردين 1402 ساعت 14:00


جلسه کارشناسی بررسی برنامه استراتژیک و بوجه 1402 شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در روز سه‌شنبه  مورخ 1402/01/29 ساعت 8:00 با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکتهای بانک ملی ایران (سهامدار عمده) و معاونین و مدیران شرکت آینده پویا در محل دفتر مرکزی شرکت برگزار و طی آن گزارش جامع اقدامات، فرایندها، رویکردها و تحولات جدید انجام شده در تهیه و تنظیم برنامه استراتژیک و نظام بودجه‌بندی شرکت و شرکتهای تابعه تشریح گردید.

پس از بحث و بررسی تفصیلی اجزاء برنامه استراتژیک (افق 1404) و بودجه سال مالی منتهی به 1402/12/29 شرکت، هم‌اندیشی لازم به منظور هم راستایی برنامه شرکت با شعار سال و اسناد فرادست و مصوبات ابلاغی بانک ملی با هدف ارتقا, برنامه‌ها صورت پذیرفت.

در پایان با توجه به رویکرد جدید شرکت در تهیه فصل بندی شده بودجه شرکتها مقرر گردید به منظور امکان پایش دوره‌ای عملکرد شرکت، بودجه ارائه شده با اصلاح فرمت ارسالی بانک به صورت فصلی تنظیم و جهت بهره‌برداری به بانک ملی ایران  ارسال گردد.

 


کد مطلب: 10167

آدرس مطلب :
https://www.mapouya.com/fa/news/10167/بررسی-برنامه-های-تحول-هدفگذاری-های-انجام-شده-شرکت-مدیریت-طرح-توسعه-آینده-پویا-سال-مهار-تورم-رشد-تولید

آینده پویا
  https://www.mapouya.com