کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه هم اندیشی مدیران و روسای حسابرسی داخلی شرکت های هلدینگ آینده پویا برگزارشد

18 تير 1398 ساعت 14:00


به گزارش روابط عمومی در این جلسه که برای اولین بار طی سالهای گذشته برگزار شد و مدیران و رؤسای حسابرسی داخلی  شرکت های تابعه هلدینگ حضور داشتند ، زمانی مدیر حسابرسی داخلی هلدینگ آینده پویا در تشریح تفاوت حسابرسی داخلی  و حسابرسی مستقل گفت : حسابرسی داخلی بر خلاف حسابرسی مستقل وظیفه اطمینان بخشی به مدیران را برعهده داشته و ضمن بهبود عملکرد مجموعه ها، باید  بتواند مشاوره های لازم را بدهد.

وی بر ضرورت تعامل مدیران حسابرسی داخلی شرکت های زیر مجموعه هلدینگ آینده پویا  با واحدهای مختلف این مجموعه تاکید کرد.

زمانی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تشریح و تبیین فعالیت های کمیته حسابرسی شرکت ها ،این کمیته را داری نقش مهمی و تاثیرگذار در مجموعه ها دانست و بیان کرد: کمیته حسابرسی بازویی مهم برای پیگیری و پیشبرد اهداف حسابرسی داخلی بوده و ضمن لزوم ارتباط موثر با هیات مدیره شرکت ها باید بتواند در جهت پشبرد اهداف مجموعه گام بر دارد.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران و روسای حسابرسی داخلی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ به بیان عملکرد و فعالیت های انجام شده پرداخته و مسائل و مشکلات آنها به طور تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری دوره های آموزشی برای تمامی کارکنان حسابرسی داخلی و همچنین برگزاری منظم جلسات هم اندیشی واحدهای حسابرسی داخلی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا از مصوبات این جلسه بود.

 


کد مطلب: 10092

آدرس مطلب :
https://www.mapouya.com/fa/news/10092/جلسه-هم-اندیشی-مدیران-روسای-حسابرسی-داخلی-شرکت-های-هلدینگ-آینده-پویا-برگزارشد

آینده پویا
  https://www.mapouya.com