کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بقایی : مدیران باید به صورت تمام وقت همت خود را برای حل مشکلات به کار ببندد

5 ارديبهشت 1398 ساعت 8:00

مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا گفت : در شرایطی فعلی کشور مدیران باید در راستای سیاست های ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری و دولت گام بردارند.


به گزارش روابط عمومی ، بقایی مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در جلسه و دیدار هیأت مدیره شرکت داروسازی جابرابن حیان با ایشان اظهار کرد: امروز شرایط کشور به گونه ایست که مدیران باید بصورت تمام وقت ، همت خود را برای حل مشکلات به کار ببندند و قطعا در مجموعه هلدینگ مدیرانی که منافع شخصی را به منافع مجموعه ترجیح بدهند جایگاهی ندارند.

وی افزود : مدیران اقتصادی باید با مدیریت ، برنامه ریزی و برخورداری از روحیه بالا در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل نموده و مشکلات را حل و فصل کنند.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در بخش دیگری از صحبت های خود از شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ خواست برنامه مدیریتی  خود را به گونه ای تنظیم کنند تا توسعه محصولات به عنوان یک اصل اساسی در شرکت های زیرمجموعه محسوب گردد.

بقایی گفت : امروز شرکت های معتبر دنیا بنای حرکت خود را بر توسعه محصولات قرار داده اند و مدیران زیرمجموعه هلدینگ نیز باید این اصل را به عنوان مهمترین و حساسترین بخش مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به ضرورت بهبود فعالیت شرکت های زیرمجموعه در مدت زمان مشخص اظهار کرد : باید مدیران با شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت مجموعه ، وضعیت رقبا و وضعیت بازار را رصد نمایند تا بتوانند قبل از بروز هر مشکلی نسبت به حل آن اقدامت لازم را انجام دهند.

بقایی افزود : شرکت های زیرمجموعه هلدینگ نباید اجازه بدهند بازار برای آنها تصمیم گیری کند، بلکه این وظیفه مدیران مجموعه ها است که بتوانند به بازار جهت بدهند.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا برخورد با هرگونه بی تدبیری که موجب بروز ضرر و زیان به مجموعه ها گردد را از جمله اقدامات هلدینگ دانست و اظهار کرد: انتظار من از مدیران این است که با تدبیر لازم مانع بروز مشکل برای شرکت ها گردند و هر مدیری در هر جایگاهی در این بخش کوتاهی کند با او برخورد خواهد شد.

بقایی همچنین از مدیران خواست ضمن شفاف کردن تمام مراودات مالی ، رانت اطلاعاتی و زمینه سوء استفاده از آن را از میان ببرند.

 در ادامه این جلسه دکتر زرین مدیرعامل شرکت داروسازی جابرابن حیان با تشریح فعالیت های این شرکت اظهار داشت : شرکت جابرابن حیان در سال نود و هفت توانسته است بیش از 208 میلیارد تومان فروش داشته است.

وی آموزش نیروها و توسعه صحیح محصولات را از جمله اقدامات این مجموعه دانست و گفت : هم اکنون تولید 4 محصول جدید در مرکز تحقیقات شرکت داروسازی جابرابن حیان در حال بررسی و برنامه ریزی میباشد تا پس از طی مراحل لازم بتوانند به بازار عرضه گردد.

 در ادامه این جلسه مشکلات شرکت داروسازی جابرابن حیان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای حل آن اتخاذ شد.

 


کد مطلب: 10088

آدرس مطلب :
https://www.mapouya.com/fa/news/10088/بقایی-مدیران-باید-صورت-تمام-وقت-همت-خود-حل-مشکلات-کار-ببندد

آینده پویا
  https://www.mapouya.com