کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین نشست مدیرعامل هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا با اعضای هیئت مدیره شرکت پخش رازی برگزار شد

2 تير 1398 ساعت 13:00


به گزارش روابط عمومی ، در این جلسه که در راستای سیاست های مدیرعامل هلدینگ آینده پویا مبنی بر تشریح حضوری فعالیت های شرکت های زیرمجموعه برگزار گردید ، اسدآبادی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پخش رازی گفت : شرکت پخش رازی یکی از اصلی ترین شرکت ها در حوزه پخش داروئی است که 13 درصد از سهام بازار را در اختیار دارد و به لحاظ فروش در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.

وی افزود علاوه بر آن ، این شرکت از لحاظ علمی و شاخص های خاص سازمان غذا و دارو توانسته است رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

اسدآبادی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد تولیدات شرکت سرمایه گذاری شفادارو ، توسط پخش رازی به فروش رسیده و این شرکت 29 درصد از سهم فروش پخش رازی را شامل میشود اظهار کرد: این مجموعه با برخورداری از 170 تأمین کننده دارویی طرف قرارداد از سود 4.6 درصدی برخوردار است و هیچگونه بدهی سررسیده شده ندارد.

وی برگزاری جلسات منظم ماهانه با مجموعه کارکنان ، جهت بررسی برنامه های جاری و آتی شرکت و بررسی کاستی ها و عقب ماندگی و رصد و هدف گذاری آینده را از جمله برنامه های این شرکت برشمرد.

در این جلسه بقایی مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا گفت: باید تولیدات مشابه شرکت های زیرمجموعه آینده پویا را شناسایی کرده و با ساماندهی آنها و تمرکز تولید محصولات مشابه در یک شرکت ، سایر شرکت ها را به سمت تولید محصولات دیگر سوق دهیم.

وی با اشاره به برنامه هلدینگ جهت تشریح حضوری فعالیت ها و برنامه های تمامی شرکت های زیرمجموعه تأکید کرد: تمامی شرکت های زیرمجموعه ، در مورد ارائه گزارش ، پیرامون فعالیت های خود ، در هلدینگ حضور خواهند یافت و برنامه های خود را تشریح خواهند کرد.

در ادامه این نشست مسائل مختلفی از جمله مشکلات مرتبط با بیمه ها ، نحوه بازپرداخت مراکز درمانی و بیمارستانی و بصورت اوراق و زمانبر بودن وصول مطالبات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 


کد مطلب: 10087

آدرس مطلب :
https://www.mapouya.com/fa/news/10087/اولین-نشست-مدیرعامل-هلدینگ-طرح-توسعه-آینده-پویا-اعضای-هیئت-مدیره-شرکت-پخش-رازی-برگزار

آینده پویا
  https://www.mapouya.com