مدیرعامل هلدینگ آینده پویا گفت: انتظار و توقع این هلدینگ از مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه، "امیدآفرینی" برای مردم به عنوان یک تکلیف مهم در عرصه اطلاع رسانی است.
به مناسبت روز “روابط عمومی و ارتباطات” بیان شد
دکتر فتحالهی: “امیدآفرینی” تکلیف مهم مدیران روابط عمومی در عرصه اطلاعرسانی است
27 ارديبهشت 1403 ساعت 5:58
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا گفت: انتظار و توقع این هلدینگ از مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه، "امیدآفرینی" برای مردم به عنوان یک تکلیف مهم در عرصه اطلاع رسانی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتحالهی در نشست صمیمی با مدیران و مسئولین روابط عمومی شرکتهای تابعه که به مناسبت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی برگزار شد، با تشکر از تلاشها و فعالیت های واحدهای روابط عمومی اظهار داشت: تولید خبر در هلدینگ آینده پویا در سالی که گذشت بی سابقه بوده است.
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا ادامه داد: انتظار و توقع این هلدینگ از مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه، "امید آفرینی" برای مردم به عنوان یک تکلیف مهم در عرصه اطلاع رسانی است.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط قوت مجموعه ها و اطلاع رسانی آنها به مردم موجب امیدآفرینی و خوشحالی مردم می شود.
دکتر فتحالهی با بیان اینکه بوق های تبلیغاتی دشمن، علیه کشور و در راستای ایجاد شکاف در جامعه و عصبی کردن مردم در حال فعالیت هستند و اذهان هموطنان ما را تحت فشار رسانه ای قرار می دهند، ادامه داد: دشمن، مشکلات کشور را بزرگ نمایی می کند؛ به همین منظور باید در هلدینگ آینده پویا به دنبال امید آفرینی باشیم.
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا با بیان اینکه همکاری و هماهنگی روابط عمومی هلدینگ و شرکت های تابعه ضروری و لازم است، تصریح کرد: اگر هم موفقیتی به دست آمده به علت همکاری و هماهنگی بین مدیران هلدینگ و شرکت های تابعه بوده است.
دکتر فتح الهی در بیان اهمیت روابط عمومی و انعکاس خوب فعالیت شرکتها، افزود:هر چقدر شرکت ها و مدیریت ها کار قوی انجام دهند ولی انعکاس داده نشود نمی توانیم بازخورد خوب ببینیم.
پیش از سخنان دکتر فتح الهی در این دیدار، مهدی ضرغامی مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی هلدینگ گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده ارائه کرد. همچنین مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه به بیان نظرات خود پرداختند.
کد مطلب: 10332