کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت کیمیدارو

26 تير 1401 ساعت 13:00

فروزانمهر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا روز چهارشنبه 22/04/1401 از شرکت صنعتی کیمیدارو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات دارویی و شیمیایی بازدید کردند.


در نشست جانبی این بازدید نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آینده پویا در جمع اعضای هیأت مدیره و معاونین آن شرکت ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، هدف از این بازدید را قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان محترم کیمیدارو و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های شرکت‌، بررسی موانع صنعت و ارائه راهکارهای لازم بیان نموده و اظهار داشتند: دارو یک محصول استراتژیک است و با توجه به محدویت‌های سازمان غذا و دارو درخصوص افزایش قیمت دارو و همچنین افزایش حقوق و دستمزد، حامل‌های انرژی و ... این صنعت می‌بایست ضمن حفظ کیفیت و توان تولید از اقدامات حمایتی از سوی دولت نیز بهره‌مند شود.

دکتر فروزانمهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 1401 تحت عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تاکید بر اهمیت تولید و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های مادی و معنوی، اضافه کردند: در حوزه تولید نیاز به تغییر و باز مهندسی داریم و اگر بخواهیم در فضای رقابتی داخلی و بین‌المللی موفق باشیم بایستی در راستای تقویت فرآیند تحقیق، توسعه و تولید محصولات جدید و دانش بنیان گام برداریم. همچنین با نگاه متفاوت به بنگاه‌داری و به منظور رشد اقتصادی لازم است در فرآیندهای کاری و افزایش بهره‌وری نیروی کار و سرمایه تجدیدنظر صورت گیرد.

ایشان ضمن تاکید بر ضرورت تدوین برنامه استراتژیک میان مدت و بلندمدت، از کلیه معاونین و مدیران خواستند نظارت بر فعالیت‌ها، نگرش و نگاه سیستمی و استفاده از مکانیزم‌های کنترل داخلی را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین در ابتدای این نشست دکتر مهدیان، مدیرعامل شرکت کیمیدارو ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و همراهان گرامی، گزارشی از تاریخچه فعالیت شرکت، تنوع محصولات دارویی و شیمیایی و عملکرد سال 1400 و 3 ماهه 1401 در حوزه تولید و فروش ارائه دادند.

در پایان نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آینده پویا و هیئت همراه از خطوط تولید دارویی و شیمیایی، انبارهای شرکت و پروژه‌های در حال بازسازی بازدید کردند و از نزدیک مشکلات و موارد آن شرکت را جویا شدند و افزودند مشکلاتی که در این بازدید‌ها از سوی مدیران واحد‌های تولیدی بیان می‌شود، از طریق مدیران این هلدینگ پیگیری و در جهت حل آن‌ها تلاش خواهد شد.
 


کد مطلب: 10117

آدرس مطلب :
https://www.mapouya.com/fa/gallery/10117/1/بازدید-مدیرعامل-شرکت-مدیریت-طرح-توسعه-آینده-پویا-کیمیدارو

آینده پویا
  https://www.mapouya.com